Několik kroků ke zdravějšímu životnímu stylu

Přiznejme si, kolik z nás si neustále říká, že zrovna nemá čas, že určitě začne se změnou zítra nebo za měsíc. Kolik z nás se vymlouvá na to, že permanentka do posilovny je moc drahá a zdravé stravování zrovna tak? Stačí, když se o sebe začneme více starat, zaměříme se na změnu každodenní rutiny a hlavně už sekonečně přestaneme vymlouvat.
 nepadnoucí kalhoty

Více se hýbejte

Zařaďte pohyb do své životosprávy a to v jakékoliv podobě. Neznamená to, že hned musíte začít chodit do fitcentra. Pro začátek stačí, když místo jízdy výtahem, půjdete raději po schodech. Místo naskočení do tramvaje, běžte z práce pěšky. Těmito malými krůčky můžete začít velkou změnu. Chcete-li cvičit, vyzkoušejte některá z mnoha videí na YouTube. Na této internetové platformě máte opravdu z čeho vybírat. Naleznete zde videa zaměřená na cvičení v délce deseti minut i celé hodiny. Stejně si můžete vybrat intenzitu i typ cvičení. Takže konec vymlouvání, pár minut denně si na to dokáže vyhradit i nejvytíženější manažer.
 chůze po schodech

Jezte ovoce a zeleninu

Pokud převážnou část vašeho jídelníčku tvoří bílé pečivo a mastné výrobky, nelze se divit, že vám roste břicho a necítíte se dobře. Místo rohlíku si na snídani dejte ovesnou kaši s banánem a na oběd salát místo řízku. Pokud hodně mlsáte, nahraďte cukrovinky ovocem, které vaše tělo obohatí o spoustu vitamínů. Jestliže si přece jen nedokážete představit den bez kusu čokolády, pokuste se alespoň snížit její množství.
 

Omezte pití alkoholu

Není žádnou novinkou, že alkohol obsahuje mnoho cukrů. Chodíte-li se rádi bavit a během víkendu vypijete velké množství alkoholu, nezhubnete ani, kdybyste se přes týden dřeli v posilovně.  Výrazné omezení alkoholu bude mít pozitivní vliv i na vaši pleť. V malé míře může sklenička piva naopak prospět vašemu trávení a dvě deci červeného vína tvorbě červených krvinek.

Několik kroků ke zdravějšímu životnímu stylu
3.5 (70%)2